Daripada Abu Hurairah bahawa Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud:

" sesungguhnya Allah berfirman: 'Aku bersama hamba-Ku selagi mana ia mengingati-Ku dan kedua-dua bibirnya bergerak (untuk berzikir)" (Riwayat Ahmad dan Ibn Majah)

Tuesday, October 11

Keputusan Harus Segera Di Buat

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG

.......................................

Apa harus di buat?

Benarkah keputusan ku ini?

Aku akan melukakan sesiapakah atas keputusan ku ini?

Namun ku harus mulakan langkah...

Melupakan semua yang pernah terbina..

Dan membuang semua rasa yang di jiwa dan hati..

Kerna ia hanya bersarang dan memberat dalam hatiku...

Aku ingin membuka lembaran baru dalam hidupku..

Meninggalkan semua kenangan dahulu...

Namun kenangan lalu akan menjadi pengajaran hidupku..

Semoga semua akan bahagia dengan keputusan yang bakal di buat...


Kerna keputusan ini amat penting buat kita semua...
....................................................

Ya ALLAH!....

Bantulah dan pimpinkan aku ke jalan redha-Mu..

Supaya aku tidak tersesat dan terus di salut kegelapan...

Pilihlah aku dan selamatkan aku dari belenggu yang menjadi fitnah dalam hidupku..

Jauhkan aku dari fitnah ini Ya Allah....

Ameen ya Allah.....









6 comments:

Hidayatullah said...

bau mcm nasi minyak.. congrats..ha3

nam said...

insyaAllah...

nanti tuan wajib datang sebab tempat tuan dah dekat dgn tempat saya.. (",).. jalan kaki pun insyaAllah sampai.. (n_n)


p/s: heheh.. belum lagi la.. lmbat lagi.. (n_n)

Hidayatullah said...

kalau ada jemputan insyaALLAH ke sane..nk jgk tgk cane wedding rakan seusaha

nam said...

insyaAllah.

doakaro..

klu tuan dulu walimah jgn lupa jemput saya.. (",)

kinakona said...

Wahh,jgn lupa jemput. Hehe
Doakan sy jgk ^^

nam said...

insyaAllah.. jika sudah sampai seru nye.. hehe.. (",)..

enti jgn lupa jemput saya.. insyaAllah pasti akan ke sana.. (",)